Politica de retur
In conformitate cu prevederile OUG nr. 34/2015, cumpărătorul are dreptul printr-o declarație neunivoca sa se retragă din contract, respectiv sa returneze un bun sau sa renunțe la un serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv si fără a suporta alte costuri decât cele de livrare si/sau costurile de retur. Prin excepție, vânzătorul va suporta costurile de retur si transport curier in cazul in care, la recepția produsului, cumpărătorul constata ca:
Produsul nu este conform cu specificațiile din oferta vânzătorului
Produsul nu este conform cu specificațiile menționate in comanda cumpărătorului
Produsul este nefuncțional in primele 48 de ore de la recepție sau coletele prezinta deteriorări de la transport
Termenul de 14 zile calendaristice începe de la data la care:
– ziua în care cumpărătorul intră în posesia fizică a bunului
– ziua în care cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului bun – în cazul în care cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separate
– ziua în care cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese
Produsele pot fi returnate numai prin înștiințarea vânzătorului completând formularul de retur din contul tău de client sau folosind unul din mijloacele de contact din secțiunea Contact al site-ului nectools.ro. Produsele returnate vor fi trimise prin curier cu valoare ramburs 0 la adresa: Str. Petre Stoica nr.15, Timișoara , sau predate personal la aceeași adresa.
CONDITII GENERALE PENTRU RETURUL PRODUSELOR VANDUTE SI EXPEDIATE DE NEC WEST SRL
Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Produsele de tip comanda speciala nu se returnează. Intra in aceasta categorie si comenzile de produse la care s-a plătit un avans parțial sau integral si vânzătorul a plasat o comanda externa pentru a le importa si livra clientului la o data ulterioara.
Returul se face in ambalajul original intact, etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însoțit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat. Costurile pentru transportul returului produselor sunt suportate in integralitate de către client.
Nu se acceptă pentru retur următoarele:
– produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate sau care au fost deteriorate de către client
– produse disfuncționale care au fost folosite de către client in alte moduri decât cele in care au fost concepute de către producător
– produse cu ambalajul deteriorat sau incomplet
– produse cu urme de uzura sau folosire excesiva, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice
– produsele care nu sunt însoțite de toate accesoriile / cadourile primite
– produsele ale căror accesorii / cadouri sunt deteriorate
Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
In situația in care produsul returnat de către cumpărător nu mai poate fi comercializat ca nou:
- Furnizorul are dreptul de a refuza acceptarea returului produsului. La opțiunea cumpărătorului, furnizorul ii poate reexpedia produsul in aceeași stare in care a fost returnat, iar cheltuielile de transport vor fi suportate de către cumpărător.
- Cumpărătorului ii se va solicita si ii se va retine o taxa din suma totala achitata pentru cumpărarea produsului in vederea readucerii produsului in stadiul inițial (daca este posibil), sau pentru a acoperi diferența de preț rezultata din vânzarea produsului ca second-hand.
RAMBURSAREA SUMEI
Furnizorul va rambursa suma in cel mult 14 zile de la data denunțării contractului de către cumpărător. Returnarea banilor se va face prin transfer bancar, într-un cont specificat de client.
De asemenea, furnizorul poate amâna rambursarea pana la data in care acesta intra in posesia produsului in vederea efectuării verificărilor condiției produsului si acceptării returului. Furnizorul are dreptul sa retina suma necesara aducerii produsului la starea inițială sau diferența dintre prețul rezultata din vânzarea produsului second hand.
Furnizorul își rezerva dreptul de a refuza returnarea produsului in cazul in care produsul este deteriorat, in cazuri de retururi repetate, la depășirea termenului de renunțare la cumpărare si returnare produs, neîndeplinirea condițiilor de renunțare la cumpărare sau neacceptarea taxei de transport prin curierat de către cumpărător. Taxa de transport in cazul returului poate varia în funcție de colet.
Pentru Returul produselor si Rambursarea sumei, completeaza formularul de mai jos.
Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.